Kommentarer
a e i
a e i 16 timmar sedan
Very cringe.
KCWOOSH
KCWOOSH 16 timmar sedan
The Bees could never
ابو احمد
ابو احمد 16 timmar sedan
وش ذا الخياس 😪
aurel
aurel 16 timmar sedan
Whoomp, there it is!
KpDiamond Tarot
KpDiamond Tarot 16 timmar sedan
Welp Nicki’s verse is on repeat!!! ❤️
the5ftgoddess
the5ftgoddess 16 timmar sedan
Come on Nicki 💯
Prev GOATED
Prev GOATED 16 timmar sedan
View 8mil
Silvana Durão
Silvana Durão 17 timmar sedan
1, 994, 365
Tammy Santos
Tammy Santos 17 timmar sedan
Nicki killed this
Silvana Durão
Silvana Durão 17 timmar sedan
Tammy Santos For real!!
asaki
asaki 17 timmar sedan
it's tomorrow spelt "tommorrow" for me
Lil_nunchucks _yt
Lil_nunchucks _yt 17 timmar sedan
I- AMAZING
Aaron McPherson
Aaron McPherson 17 timmar sedan
Go watch Anaconda Video 👌🏼
Jaevon Collins
Jaevon Collins 17 timmar sedan
sada baby is cancled im just lestening for nicki
David
David 17 timmar sedan
Tootsie roll and tag team vibes from the beat. That’s a sample.
ellé brown
ellé brown 17 timmar sedan
“He a freak like giannis” dayum nicki
De'Quad Binder
De'Quad Binder 17 timmar sedan
Okay Nicki!
Rosalie Paulino
Rosalie Paulino 17 timmar sedan
All I got to say is that this IS FIRE!!!!!!!!!
Nick Nat
Nick Nat 17 timmar sedan
I am here for Sada...2020
Joycelyn Taylor
Joycelyn Taylor 18 timmar sedan
I had to rewatch after Sada Baby tweets
joehonny monny
joehonny monny 18 timmar sedan
Nicki Minaj killed it. Only here for her tbh
SULLY THA MONSTA
SULLY THA MONSTA 18 timmar sedan
YEAAA NIC😂😂💪💯💯💯
Aysia Bonner
Aysia Bonner 18 timmar sedan
Come on y’all we gotta pass the money bag yo song smh
Vivian S
Vivian S 18 timmar sedan
So we just gonna skip the fact she said 9 mounths pregnat
Sellouts Wrld
Sellouts Wrld 18 timmar sedan
Sada Baby is the definition of 15 minutes of fame 💀
Ken Worldwide
Ken Worldwide 18 timmar sedan
Here from NoJumper🔥
Uncle Ray
Uncle Ray 18 timmar sedan
This shyt is absolutely lit 🔥
Laker Nation
Laker Nation 19 timmar sedan
This is Garbage!
s
s 19 timmar sedan
How can you make so bad music?
Rochell Barbara
Rochell Barbara 19 timmar sedan
Nicki will murder you on your own song causing you to not promote it 😂👏🏽
Jesse Parami
Jesse Parami 19 timmar sedan
Kinda sad this comment section
Мишаня
Мишаня 19 timmar sedan
Топово
Tazz Mania
Tazz Mania 19 timmar sedan
2M
Nasrin Abdi Aziz
Nasrin Abdi Aziz 19 timmar sedan
Nicki Minaj can improve any beat. This is the blatant display of that.
Vevo Vintage
Vevo Vintage 19 timmar sedan
Yass Queen!! Love Nicki ❤❤
Vollie Espérer
Vollie Espérer 20 timmar sedan
Lez get one thing clear barbs; if this shit charts (as it probs will) we gonna praise nicki and ONLY nicki. not the homophobic scum 💖
da future is here
da future is here 16 timmar sedan
Not a LGBTQ member but MOST DEFINITELY!
Silvana Durão
Silvana Durão 17 timmar sedan
TRUE!!
umar quadri
umar quadri 19 timmar sedan
and thats on that. Period
Soe Thein
Soe Thein 20 timmar sedan
🥰🥰
Chick Broom
Chick Broom 20 timmar sedan
In love with this tune playing everyday
G Mc
G Mc 20 timmar sedan
🤒🤧🗣👑👑👑👑👑
i'm Hyperrr
i'm Hyperrr 21 timme sedan
When nicki goes forest fire for just a remix for a tik tok song Edit: don't get me wrong the song is fire
W-youtube
W-youtube 21 timme sedan
The Queen just murdered
misolou fout
misolou fout 21 timme sedan
Imagine when she shows her baby boy and her she breaks the internet again like she did when she announce she was pregnant
Swag #
Swag # 21 timme sedan
when you think your preworkout is too weak and you drink another scoop 0:41
audrey20061
audrey20061 21 timme sedan
They took that tsf chain for sada rappin with von? I dont hear no FBG diss besides von verse. Guilty by association
Southserve Anarchy
Southserve Anarchy 21 timme sedan
This Sounds Something Like From The 80s I Aint Mad
M kind
M kind 21 timme sedan
you can't listen to this song just once
Junior Lewisky # That Nigga
Junior Lewisky # That Nigga 21 timme sedan
Real barbz will keep str3eaming this song
sophia
sophia 22 timmar sedan
If Nicki and write and record this song 2 days before giving birth, I can write my essay that was due two weeks ago
Silvana Durão
Silvana Durão 16 timmar sedan
Lol!!
misolou fout
misolou fout 21 timme sedan
Malu Has An Onlyfans 😳! sepost.info/dev/video/1JW7ttmqY36sspQ.html
kiity blanket
kiity blanket 22 timmar sedan
Loveeeee in LOOOVEEEE💞
Deshar Davis
Deshar Davis 22 timmar sedan
Ruined the song🤦🏿
RobbieWritesCode
RobbieWritesCode 22 timmar sedan
Have they isolated Sars-Cov-19 for the PCR tests to detect it definitively?
Aaron Jomie Moreno
Aaron Jomie Moreno 22 timmar sedan
nicki minaj owns this song now bye
Sarah
Sarah 23 timmar sedan
This is what Waka Flocka Flame what has become if he didn’t find God
d
d 23 timmar sedan
Imagine not slapping this before Nicki remixed it
Tracy Ball
Tracy Ball 23 timmar sedan
Nicki absolutely killed this, unfortunately Asda baby totally ruined the rest of the song, just can’t get away with his voice, doesn’t seem to have any passion in it,
Lungi K
Lungi K 23 timmar sedan
Nicki went off maaan💀💀
Yade
Yade 23 timmar sedan
this girl back edit: it do sound fire tho
Tina Fortson
Tina Fortson 23 timmar sedan
I always thought this blac youngsta
Tyra Wieland
Tyra Wieland 23 timmar sedan
But... is he serious?
Angel Hxze
Angel Hxze 23 timmar sedan
Lmao idk how to explain it but Nicki sounds so cute here. Went hard too
C.A.R.L R.l
C.A.R.L R.l 23 timmar sedan
#Barbz #Queen
C.A.R.L R.l
C.A.R.L R.l 23 timmar sedan
🇦🇷🗣️Barbz 👸🏽😍👑💅👠💄
Jazzya
Jazzya Dag sedan
I’m here after Nickis fans found his old tweets, saying Beyoncé should Die, and that he hates dark skin people. Never herd of him before. I like the beat. That bout it
Ever B
Ever B Dag sedan
Still waiting on Cardi album 🤷🏾‍♂️Corona ain't no damn excuse ...it actually gave people time to create...u can still come up with some shit n quarantine...even if u can't tour n do concerts...u can be ready for when Corona is over....any excuse will do...we want our album...lol🙄 trying to trick people with that WAP song....girl we still waiting on a whole damn album 😒..oh right ..this about Nicki😉sorry y'all I got off track. This song is 🔥
Silvana Durão
Silvana Durão 16 timmar sedan
Lol
Davit Petrosyan
Davit Petrosyan 19 timmar sedan
Lmao you just wrote a whole ass paragraph about someone that has nothing to do with this song gtfo
rotkitty
rotkitty Dag sedan
no
Ever B
Ever B Dag sedan
I don't Care for Nicki or Cardi but I do like some of their music....n other news...THIS SHIT IS 🔥this beat will raise the dead
Marisa Jasmine Arellano
Marisa Jasmine Arellano Dag sedan
Original sample of the song: I’m ready -Kano Thank me later...
Việt Gamer - Vlogs
Việt Gamer - Vlogs Dag sedan
0:02
Lamar Dizzle
Lamar Dizzle Dag sedan
*When the song doesn’t match the music video*
zykeveyin malone
zykeveyin malone Dag sedan
Who’s here after his old tweets resurfaced?
Tebogo Thantsha
Tebogo Thantsha Dag sedan
When onika said play date with Adonis I was like who the fuck is Adonis then I realized is drake's son oh well🤭🤗🦄💜🇿🇦
BRODY5540
BRODY5540 Dag sedan
Nicki the Goat ! Period
TankInbound
TankInbound Dag sedan
Lmao jfk brought me here
KING ISAIAS
KING ISAIAS Dag sedan
This Legendary 🤣🤣💯
Lil Woozie
Lil Woozie Dag sedan
Them boiz don’t slide? Ha that’s why yah got yah boi chain snatch!
tapinbrysx
tapinbrysx Dag sedan
Malu Has An Onlyfans 😳! sepost.info/dev/video/1JW7ttmqY36sspQ.html
JOANNA CARRILO
JOANNA CARRILO Dag sedan
Is only just me or does anyone else hear “hoes in the house” in the background of the beat?🤔😂
Rachelle H.
Rachelle H. Dag sedan
She always make it hit different
Ty Pin
Ty Pin Dag sedan
😂🤣
Amanda Jackson
Amanda Jackson Dag sedan
Lovee mee some saada baabyy