HELLUVA BOSS - The Harvest Moon Festival // S1: Episode 5

  visningar 12,419,926

Vivziepop

Vivziepop

13 dagar sedan

Blitz sees a horse. Things sure do happen!
HELLUVA BOSS MERCH AVAILABLE ► sharkrobot.com/vivziepop
WARNING: for horse!
Pilot Episode ► www.youtube.com/watch?v=OlahN...​
Episode One ► www.youtube.com/watch?v=el_PC...​
Episode Two ► www.youtube.com/watch?v=kpnwR...​
Episode Three ► www.youtube.com/watch?v=Rghsg...​
Episode Four ► www.youtube.com/watch?v=1ZFse...​
Or Support on Patreon!
www.patreon.com/VivienneMedrano​​​
#helluvaboss​

Kommentarer
Vivziepop
Vivziepop 13 dagar sedan
HELLUVA BOSS MERCH AVAILABLE ► sharkrobot.com/vivziepop Pilot Episode ► sepost.info/dev/video/sZ_HzbKqnpjKtJg.html Episode One ► sepost.info/dev/video/x5_FtaegeZutr5w.html Episode Two ► sepost.info/dev/video/zaPU3LafZGubp7U.html Episode Three ► sepost.info/dev/video/tJrO2MujjIDIxcs.html Episode Four ► sepost.info/dev/video/k42s2MmRgqLOos8.html
HOTLINE PLAYZ
HOTLINE PLAYZ 5 dagar sedan
The next episode should be like a racing type. I LIKE CARS
vermelon
vermelon 6 dagar sedan
Lol that shark that smashed moxxie
Carmen Angulo
Carmen Angulo 10 dagar sedan
0 l Prv^¿*^^
Slyuniform
Slyuniform 10 dagar sedan
sepost.info/dev/video/umqvqMacqWjHwL0.html.
Alisha Fox
Alisha Fox 11 dagar sedan
Ptpt
Sierra the wolf
Sierra the wolf 3 timmar sedan
And I think she's my long lost daughter
Sierra the wolf
Sierra the wolf 3 timmar sedan
Loona and me we both have the same characteristics
GLEIPNIR
GLEIPNIR 3 timmar sedan
Hot damn, this episode actually makes Blitz look like a competent fighter
John Yang
John Yang 3 timmar sedan
The far-flung throat coincidentally exist because mitten microscopically sip including a immense closet. filthy, cynical pakistan
Camryn
Camryn 3 timmar sedan
Man this would be on a whole Dif level of payment if it was on a channel luckily that ain't happening.
B Bimbap
B Bimbap 3 timmar sedan
Moxxie fights back like a possum
Camryn
Camryn 3 timmar sedan
Bro here has to be a moment where my boi gets his og moment or some kind of upgrade cuz if he just gets bullied throughout this season ima be kinda mad someone this chill about stuff can't be getting bullied like that.
Dead Zone
Dead Zone 3 timmar sedan
I wonder when's the next hasbin hotel episode is gonna be
Sterling_Mustang
Sterling_Mustang 3 timmar sedan
God your animation has gotten skippy and shitty.
JAYSON CARRENDER
JAYSON CARRENDER 3 timmar sedan
I’d like to see you do better
Nii Nii
Nii Nii 3 timmar sedan
Bro just kicked a woman in the face
Nicole Dixon
Nicole Dixon 3 timmar sedan
Hi vivziepop when are you going to realise a nother video of habin hotel?
Storm The Black Cat
Storm The Black Cat 3 timmar sedan
I like how the motels sign at the end said "The guy that tried 2 kill you off, isn't here"
I_dont _air
I_dont _air 3 timmar sedan
Yo we lowkey need more Sally May scenes no cap
Camryn
Camryn 3 timmar sedan
9:06 GOT me ded XD
crawford4140
crawford4140 4 timmar sedan
invader zim is back funny as ever.
Matthew Rodrique
Matthew Rodrique 4 timmar sedan
Lil Nas X should have a cameo in the next Helluva Boss, just sayin
fortnite man
fortnite man 4 timmar sedan
why they built like that
Dark Zagi
Dark Zagi 4 timmar sedan
AND HES BAME IS SHARK CENA
Andrea Sulistiawan
Andrea Sulistiawan 4 timmar sedan
Can I have the HOLY BELT
AdraisCool ataubaq
AdraisCool ataubaq 4 timmar sedan
Can I plz give Moxie a hug? He's sad and pathetic
Meghan Murdock
Meghan Murdock 4 timmar sedan
17:32 in the words ¨helluva¨ there's a zodiac i'm just noticing this
Goose Harbinger
Goose Harbinger 4 timmar sedan
Damn I thought hell was at max capacity all the time. How is there whole wasteland that they haven't invaded for more space
meme MASTER c9k
meme MASTER c9k 4 timmar sedan
Vivziepop winning an oscar for this masterpiece 9:39
AdraisCool ataubaq
AdraisCool ataubaq 4 timmar sedan
Moxxy or Moxie or even Moxxi is a nerd
Dayanara Bullock
Dayanara Bullock 4 timmar sedan
The flow of movements is choppy. Otherwise, the animation is definitely getting better.
K D
K D 4 timmar sedan
17:23 smooth asf
TheseCatsOnly
TheseCatsOnly 4 timmar sedan
Just realized the voice actor of loona is the same actor as Cassie cage in mortal kombat 11 I’m so dumb
Chief is OP
Chief is OP 5 timmar sedan
What's this cartoon
Ugly Dino
Ugly Dino 5 timmar sedan
YEE FUCKING HAW 1:46
Rosethz
Rosethz 5 timmar sedan
imagine working for vivziepop and then you hear the shouts and screams coming from the recording studios from the voice actors working on the fight scene
ThatOneAnimations
ThatOneAnimations 5 timmar sedan
now, my question is; since imps were born in hell, does that mean if they're good they can go to heaven when they die?
Ruv
Ruv 5 timmar sedan
17:30
Lunacxx
Lunacxx 5 timmar sedan
Stolas
Benjamin Skidmore
Benjamin Skidmore 5 timmar sedan
Did anyone else notice that Blitzo's gun teleported into his jacket. Or did I just miss something.
Louise the rat
Louise the rat 5 timmar sedan
Blitz can fight god dang!
MT
MT 5 timmar sedan
The world needs more Sally May. It's not my opinion, just an objective fact.
Bridget Brennan
Bridget Brennan 5 timmar sedan
Please I NEED to see Luna and Octavia become friends
appybees
appybees 5 timmar sedan
Honestly, striker is fiiiiiiiine. Yeah I need help
Peter l
Peter l 6 timmar sedan
I’ll be honest, this is the longest con Invader Zim has gone without taking his mask off... I’m just trying to figure out how he’s gonna take over the world while in hell.
Brisa Salazar Almendares
Brisa Salazar Almendares 6 timmar sedan
12:01 kinky
LOLOM Pop
LOLOM Pop 6 timmar sedan
0:49 ayo what you doing
Dominic Maynard
Dominic Maynard 6 timmar sedan
Blitzo (silent O) is the gayest being I know
Ethan Elliott
Ethan Elliott 6 timmar sedan
I want Striker's voice... 😳
Deja Lily
Deja Lily 7 timmar sedan
IS NO ONE GONNA TALK ABOUT NORMAM REEDUS VOICING STRIKER
Kaylene Barrientos
Kaylene Barrientos 7 timmar sedan
I don’t know about you all but I really wanna know how moxy and Milly got together
A
A 7 timmar sedan
Vivziepop: *makes 18+ content* 13 year old kids: Allow us to introduce ourselves
DarkCrystalSage
DarkCrystalSage 7 timmar sedan
Millie stabbed Striker like four times in the back. How did Strike not die from that o.o
GrantTheRamenNoodle
GrantTheRamenNoodle 7 timmar sedan
WHEN MILLIE STARTED STABBING STRIKER IN THE BACK OMG THAT WAS SO EPIC AAAA
neatoro
neatoro 7 timmar sedan
5:12 can we just adore moxxie and millie faces there.
Isaac Ruiz
Isaac Ruiz 7 timmar sedan
4:09 jajaja miren la cara de blitz xD
H*ck
H*ck 8 timmar sedan
I like how moxxies side of the bed is normal while Millie’s has knives stuck in it
Dino Falls 2
Dino Falls 2 8 timmar sedan
Do you want to be friends
Raul Carino Duarte
Raul Carino Duarte 8 timmar sedan
No joke I would kill to be a character main in this
Grimmreaper15
Grimmreaper15 8 timmar sedan
It just kills me every time i watch the part where stella tells stryker to kill her husband right in front of him
Jamie Morales
Jamie Morales 8 timmar sedan
DID BLITZO SLEEP WITH STOLAS :O
ThatOneAnimations
ThatOneAnimations 5 timmar sedan
he has since episode one... maybe two..?
Caitlin BVB
Caitlin BVB 8 timmar sedan
9:01 Stolas’ excitement in the background when Blitz is winning😭
Akaza
Akaza 8 timmar sedan
17:23
Kristin Anne
Kristin Anne 9 timmar sedan
This show is so good.
Karma
Karma 9 timmar sedan
The ending where striker is flipping the gun is smooth and it looks cool, im not saying the other parts doesnt that one just stood out for some reason
Ivanna C
Ivanna C 9 timmar sedan
“ But I caught that fucking bouquet and it was fucking worth it!” Ugh that’s adorable cause when she caught it she knew she was gonna marry Moxxie UGH I LOVE THEM SM
Karma
Karma 9 timmar sedan
The ending... I cant lmao 😭
Mm Fresh Meat
Mm Fresh Meat 9 timmar sedan
Lmao the motel sign says "The guy who tried 2 kill u definetely isnt here
Michelle Varela
Michelle Varela 9 timmar sedan
Nknkio Nolhl,Jô,m
KT LIN
KT LIN 9 timmar sedan
Freaking love episode! I’m very intrigued with the story line now Striker has been introduced. I have a feeling we’ll be seeing more of him in the future. Particularly Hazbin Hotel. Notice how Striker has a gold tooth, the signature tooth that both Angel Dust AND Valentino have as well. Coincidence.... I think not!! But that’s just me.
Sarah Goulden
Sarah Goulden 10 timmar sedan
Also, Blitzo getting tempted, because he wants to prove himself could lead to interesting character development. His hidden insecurity because other demons look down on imps is interesting. And he doesn't realize how fucking awesome he is already.
Salty Sceptile
Salty Sceptile 10 timmar sedan
The animation on this episode is so much more Phenomenal. This looks insane, keep up the good work
AlphaXTitania
AlphaXTitania 10 timmar sedan
Damn, Blitzo is actually kind of a badass in a fight. And props for not selling out his team.
TheSkepticalPangolinInTheRoom
TheSkepticalPangolinInTheRoom 10 timmar sedan
WHY isn't this on Netflix! It's like super amazing... Ok unless Netflix is too lame for masterpieces like this- I suppose it's understandableeee
levy rekveld
levy rekveld 10 timmar sedan
In my dream i gave stolas a hug. It was great.
Chxrry_ Dragon
Chxrry_ Dragon 10 timmar sedan
I love helluva and hazbin!
-__-
-__- 11 timmar sedan
Hahah *gay*
Shorty
Shorty 11 timmar sedan
Im only at season 1 and im already down
Cassie
Cassie 11 timmar sedan
guitar tone coming from a bass
Sarah Goulden
Sarah Goulden 11 timmar sedan
Satan, Blitzo was kinda hot, kicking Strikers ass. And here I thought the show couldn't get any better. Love everything. Stolas is wonderful and has the sweetest voice. Moxxie and Millie are THE couple of animation. And Blitzo, well I had a totally crush on him since episode one, but Brendan Rogers is one You tubes best creators. His cursing and surprisingly intricate universe blew me away. Not to get off topic....so, main request: please, never let this show end. Please. I live Hazbin Hotel as well and Vivzipops whole Hell World grows with every bit we get to know and it just gets more amazing. The world building fascinates me. I just want more of this. And I didn't forget Loona, she just wasn't that present in this episode. And those fucking prudish haters? Get a sense of humor, dipshits.
Evrything is Chaos
Evrything is Chaos 11 timmar sedan
I like that they all look so similar! This place must be under Alabama!!
Crimson of the Red
Crimson of the Red 11 timmar sedan
I found this channel by accident ... Wonderful content. Highly underrated
mr egg
mr egg 11 timmar sedan
Millie’s sister lowkey cute
SarjianRP
SarjianRP 12 timmar sedan
"When you're good at something, you should probably capitalize." Nice 😏
Jun Pak
Jun Pak 12 timmar sedan
이번 편은 개 멋있다!
Beasten Word or Show
Beasten Word or Show 12 timmar sedan
This is mega nice
Deranged Crouton
Deranged Crouton 12 timmar sedan
How does something die in hell
Berry M
Berry M 5 timmar sedan
So basically a mortal soul can't die because they already have
rigbyme
rigbyme 9 timmar sedan
Basically the ones born in hell can die, but the humans sent to hell can't.
Aelfrey
Aelfrey 12 timmar sedan
What's this? A more long-term plot?! Hell yes
Peter Griffin
Peter Griffin 13 timmar sedan
I don't understand how hell has an overpopulation problem if everyones gay
Berry M
Berry M 5 timmar sedan
Well i- XD
richard strong
richard strong 13 timmar sedan
OMFG THE SMOOTH MOVEMENT AT 17:24
Anoyd Orang
Anoyd Orang 13 timmar sedan
Could you please do another pixel video please!
BewitchedRaven
BewitchedRaven 13 timmar sedan
FUCKING NORMAN REEDUS????? HOW
Ilya Myazin
Ilya Myazin 13 timmar sedan
"I am not above hitting a female in front of her daddy" is now my favourite retort.
munelo1
munelo1 14 timmar sedan
It's really obvious how choppy some of the scenes are. They still look good and the writing is great still but it's really obvious that not enough time could have been invested to make the animation more fluid. I hope it doesn't get worse from here.
GamerSodaPoppin
GamerSodaPoppin 14 timmar sedan
*guitar tone coming from a bass*
Alarm {Keihō}
Alarm {Keihō} 14 timmar sedan
Imma bet Sally May is a trans man lol.
Meka Masuskapoe
Meka Masuskapoe 14 timmar sedan
How did y'all get Norman reedus to voice striker⚫👄⚫
TheRavencommander
TheRavencommander 14 timmar sedan
So moxxie got screwed over twice in this episode. First he got kicked off the hog before he could finish (win or lose) then during the tug of war the rope broke (not his fualt)
Syn CS
Syn CS 14 timmar sedan
9:34 that wtf dialogue made me laugh lmao
Kirill Vetrov
Kirill Vetrov 14 timmar sedan
"WRATH HUH? MY EMPLOYEES ARE FROM THERE."
Alesia Miculschi
Alesia Miculschi 14 timmar sedan
3:28 He sounds like the little elf from Kinectimals-
Just a random Blue bird
Just a random Blue bird 14 timmar sedan
I have a theory for the next ep Stolas wife (i forgot her name) hired all the people who hate blitz and try to kill him
Stefanos Tzinieris
Stefanos Tzinieris 14 timmar sedan
9:07 MOTHERFU- BEST SCENE EVER ...I have no idea how many times saw it
Michael
Michael 14 timmar sedan
man this one of the best series i ever watched
Dylan Canepa
Dylan Canepa 15 timmar sedan
Love the channel. Would love to collab with you. My merch is 🔥up and coming kid that just wants to change the world with clothing😊
ChaseLieksGames
ChaseLieksGames 15 timmar sedan
That was damn good.
Quincy K.
Quincy K. 15 timmar sedan
Outstanding. I really hope Blitzo and Stolas make something work
Old People Got Weird Products - JonTron
18:54
JonTronShow
visningar 4,6mn
Making transparent wood
43:55
NileRed
visningar 5mn
How THIS instagram story kills your phone.
12:46
Mrwhosetheboss
visningar 4,3mn
The Beach Where Lego Keeps Washing Up
6:11